Pszczółkowy maj w Galerii Wołomin, ilustracja: galeriawolomin.pl

Tuż po majówce, 4 maja, w Galerii Wołomin wystartowała wyjątkowa Promocja „Co w ulu bzyczy”. W ramach edukacyjno-promocyjnej akcji dla najmłodszych klientów przygotowano książeczkę z informacjami o pasiastych owadach, a także kolekcję sympatycznych maskotek pszczelej rodziny. Kampania potrwa do 1 czerwca i zakończy się konkursem z okazji Dnia Dziecka.

Szacuje się, że spośród ok. 470 gatunków pszczół w Polsce około połowa jest zagrożona wyginięciem, tymczasem owady te są niezbędne do przetrwania człowieka. Ochrona pszczół i innych zapylaczy to ważny temat dla Galerii Wołomin, dlatego od 2020 r. zielone otoczenie centrum to bezpieczna przestrzeń dla owadów, mających ogromne znaczenie dla bioróżnorodności lokalnej przyrody. Funkcjonuje tu miejska pasieka, a każdy z 4 uli zasiedla pszczela rodzina licząca ok. 50 tysięcy owadów. Celem akcji jest ochrona pszczół miodnych i dzikich zapylaczy w miejskim środowisku. – Pasieki otoczone różnorodnymi roślinami miododajnymi to tylko jeden z wielu sposobów pomocy owadom w mieście. W materiałach przygotowanych na potrzeby kampanii przedstawiamy proste rozwiązania, które każdy może wdrożyć na balkonie lub w ogródku, by ułatwić pracę zapylaczom – mówi Monika Kupryjaniuk, Regional Marketing Manager, NEPI Rockcastle.

Najnowsza pszczółkowa promocja to kampania edukacyjna skierowana do najmłodszych gości Galerii Wołomin, a także działania promocyjne dla użytkowników aplikacji SEZAM. Książeczka dla dzieci, zaprojektowana na potrzeby akcji zawiera szereg ciekawostek o zapylaczach, fotografie i ilustracje, a także zagadki, łamigłówki i kolorowanki. Dzięki połączeniu zabawy i nauki, informacje przedstawione są w sposób przystępny nawet dla najmłodszych klientów. Przedstawione są również role, jakie członkowie pszczelej rodziny odgrywają w ulu. Królowa Karolinka, Głodny Włodek i inni bohaterowie książeczki przez cały maj pojawiać się będą także na Facebooku Galerii Wołomin, a miłośnicy maskotek mogą skolekcjonować całą pszczelą gromadkę podczas zakupów w galerii!

Jak otrzymać książeczkę oraz pszczółki-maskotki?
Książeczki o pszczołach będą rozdawane na Stanowisku Promocji, mieszczącym się między sklepami RTV euro AGD i Martes Sport. Punkt czynny będzie do 1 czerwca, od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00-21:00, w soboty w godz. 12:00 – 21:00.

W promocji „Co w ulu bzyczy” biorą udział paragony o wartości co najmniej 50 zł – każdy klient może zarejestrować dziennie maksymalnie 3 paragony za zakupy dokonane w sklepach Galerii Wołomin (galerii handlowej i parku handlowego). Po zarejestrowaniu druku kasowego na Stanowisku Promocji oraz w aplikacji SEZAM odebrać można naklejki z pszczółkami – po jednej za każdy paragon. Pięć zebranych wklejek uprawnia do odbioru wybranego wzoru maskotki. Każde następne zakupy to szansa na więcej naklejek i kolejne pszczółki do kolekcji – łącznie do zebrania jest aż 7 członków pszczelej rodziny! Poza maskotkami, na małych miłośników pszczół czekać będą także breloczki oraz gry karciane typu Piotruś – wszystko z wizerunkiem pszczółek.

Pszczółkowa promocja przeznaczona jest dla wszystkich klientów Galerii Wołomin oraz użytkowników aplikacji SEZAM. Program lojalnościowy SEZAM nagradza osoby robiące regularne zakupy oraz korzystające z usług i rozrywek w Galerii Wołomin. Dzięki aplikacji, codzienne wydatki przynoszą dodatkowe korzyści! Za rejestrację paragonów klienci otrzymują bonus w postaci punktów, które można wymienić na rozmaite nagrody.

Dodatkowo w ostatnim dniu akcji, z okazji Dnia Dziecka, zorganizowany zostanie konkurs dla dzieci, w którym do wygrania będą walizki z pszczelim motywem oraz miodne słodkości! Liczba książeczek promocyjnych, maskotek, gier karcianych i breloczków oraz nagród w dodatkowym konkursie jest ograniczona. Zasady promocji dostępne są na stronie www Galerii Wołomin.

O obiekcie:
Galeria Wołomin to nowoczesny obiekt handlowo-rozrywkowy przyciągający klientów niezwykłą atmosferą oraz bogatą ofertą. Na powierzchni 25 tys. mkw. GLA znajduje się 90 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci, m.in., komplet marek z grupy LPP SA, markety elektroniczne Media Expert oraz Euro RTV AGD, 4-salowe kino Helios, klub fitness Zdrofit, a także hipermarket spożywczy Carrefour. Portfolio galerii uzupełniają lokalni przedsiębiorcy, popularne restauracje, drogerie a także salony z wyposażeniem wnętrz: Black Red White, Jysk, Abra, Komfort. Właścicielami obiektu są NEPI Rockcastle i Acteeum Group. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma CBRE Sp. z o.o.

Więcej informacji można znaleźć na:
www.galeriawolomin.pl oraz www.facebook.com/galeria.wolomin

Komentarze