W związku z uruchomieniem w poniedziałek 13 listopada, zmodernizowanego Systemu Informatycznego CEPIK 2.0, w wydziałach komunikacji w całym kraju są problemy z obsługą systemu.
Podobna sytuacja ma miejsce w wołomińskim Wydziale Komunikacji i jego filii w Tłuszczu. Problemy z obsługą systemu występują w części dotyczącej centralnej ewidencji pojazdów, co wiąże się z koniecznością ręcznego wprowadzania danych. Największy problem stanowi przerejestrowywanie aut gdy sprzedawca i kupujący są mieszkańcami naszego powiatu (z WWL na WWL). Utrudniania związane są z koniecznością migracji danych z systemu CEPIK 1.0 do nowego systemu CEPIK 2.0 oraz wdrożenia nowej wersji systemu. Wdrożenie CEPIK 2.0 dotyczy Wydziałów Komunikacji w całej Polsce.
Należy liczyć się z utrudnieniami i wydłużeniem czasu obsługi klientów Wydziału Komunikacji przy ul. Kobyłkowskiej w Wołominie oraz w filii Wydziału w Tłuszczu.
źródło: Starostwo Powiatowe w Wołominie