Biuro Wodociągu Mareckiego częściowo otwarte, fot: wodociagmarecki.pl

Marecki Wodociąg zaczął z powrotem bezpośrednio przyjmować płatności w Kasie. Pojawiła się także możliwość osobistego złożenia wniosków do specjalnych pojemników przed wejściem.

Wodociąg Marecki dołącza do grona instytucji, które stopniowo wracają do standardowej obsługi klienta. Od 14 maja, w biurze przy ul. Żeromskiego 30 będzie można regulować płatności w kasie. To wszystko – przy zachowaniu dotychczasowego reżimu sanitarnego.

Ze względu na bezpieczeństwo wszystkie osoby, które odwiedzą Wodociąg Marecki, muszą posiadać środki ochrony osłaniające nos i usta.

Zanim skorzystasz z Biura Obsługi Klienta/Kasy, pamiętaj:
– użyj płynu do dezynfekcji, który znajduje się tuż przy wejściu,
– w sali obsługi klienta mogą przebywać maksymalnie trzy osoby,
– gdy w sali klientów jest troje, należy zaczekać przed wejściem do budynku,
– jednocześnie należy zachować właściwą odległość (minimum 2 m.) między osobami oczekującymi na załatwienie sprawy,
– abyś posiadał środki ochrony zasłaniające usta i nos

W miejscu bezpośredniej obsługi mieszkańców, wprowadzone zostały dodatkowe osłony, a komunikacja odbywa się za pomocą interkomu.

Reklama

Kasa jest czynna 5 dni w tygodniu. Przypominamy, że przyjmowane są płatności od poniedziałku do czwartku od 8.00 do 15.00, zaś w piątek – od 8.00 do 14.00. Bezpośrednio przy stanowisku kasowym może przebywać tylko jedna osoba.

Do tej pory wnioski i podania były doręczane za pośrednictwem poczty lub kuriera. Od 14 maja, będzie można dostarczyć je osobiście. Ze względu na bezpieczeństwo interesantów jest przeznaczone do tego specjalne miejsce. Przed wejściem do biura znajduje się niebieski pojemnik, do którego należy złożyć niezbędne dokumenty. Ich rozpatrywanie rozpocznie się po 48-godzinnej kwarantannie. By sprawnie załatwić sprawę, należy złożyć komplet niezbędnych dokumentów we wspólnym opakowaniu.

Przypominamy, że cały czas klienci mogą się kontaktować telefonicznie i elektronicznie:
elektronicznie – adres e-mail: bok@wodociagmarecki.pl
telefonicznie: centrala (22) 781-35-32, (22) 771-46-93

Awarie dotyczące funkcjonowania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej można zgłaszać całodobowo pod numerem 606 908 708.

Komentarze