
W dniu 1 czerwca miasto Kobyłka zawarło umowę z MKS Wicher Kobyłka na promocję miasta poprzez sport. Podpisy pod umową złożyli burmistrz Robert Roguski i prezes Artur Rola. Dzięki umowie Kobyłka będzie kreowała wizerunek miasta przyjaznego sportowi, a zawodnicy i trenerzy klubu będą promować Kobyłkę startując i trenując w barwach klubu.
W kobyłkowskim ratuszu podpisano umowę, na mocy której do końca bieżącego roku miejski Klub Sportowy Wicher będzie promował miasto podczas wydarzeń sportowych z udziałem swoich zawodników i trenerów.
Przekazana do Wichru kwota 89 tysięcy zł. zostanie przeznaczona na rozwój sportowy i zadania związane z promocją Kobyłki. W projekcie wezmą udział przedstawiciele wszystkich czterech sekcji klubu: piłki nożnej, piłki siatkowej, kickboxingu i trójboju siłowego. Przez 90 lat swojego istnienia klub jest związany z miastem i stanowi jego jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli. Imprezy sportowe i zajęcia organizowane przez Wicher gromadzą kilka pokoleń mieszkańców miasta, są szeroko relacjonowane przez media lokalne, sportowe i portale społecznościowe. Podczas podpisywania umowy w Urzędzie Miasta był m.in. Kamil Ruta, aktualny mistrz Europy w kickboxingu, najbardziej utytułowany i najbardziej rozpoznawalny zawodnik Wichru.
Kobyłka jest miastem kochającym i ceniącym sport. Cieszy mnie rozwój klubu, szczególnie szkolenie dzieci i młodzieży. Napawają mnie dumą sukcesy sportowców Wichru w Polsce i zagranicą. W kobyłce powstają nowe obiekty sportowe. już prawie rok funkcjonuje nowa hala sportowa przy ZSP nr 3, a w planach jest budowa boiska z zadaszeniem w okresie zimowym na stadionie miejskim. Mam nadzieję, że nasza współpraca z klubem przyniesie obopólne korzyści, a Kobyłka dzięki sportowcom udowodni, że jest miastem ludzi aktywnych, z pasją, ambitnych i kreatywnych – powiedział burmistrz Robert Roguski.
To dla nas zaszczyt i zobowiązanie, że stajemy się oficjalnie ambasadorem Kobyłki – powiedział prezes Wichru Artur Rola – chcemy pokazać, że sportowcy i imprezy sportowe mogą skutecznie kreować pozytywny wizerunek miasta, ale również wszystkich partnerów i sponsorów. Mam nadzieję, że poprzez sportową rywalizację w duchu fair play i aktywną działalność marketingową pokażemy również innym podmiotom, że budowanie marki poprzez sport przynosi wymierne efekty.
Hasło „Kobyłka – sport bez przeszkód” będzie towarzyszyć działaniom promocyjnym realizowanym w ramach podpisanej umowy.