Urzędowe paczkomaty w Powiecie Wołomińskim

Paczkomat, fot: pixabay.com

W trakcie ostatniego posiedzenia Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, Starosta Adam Lubiak zaproponował wójtom i burmistrzom nawiązanie współpracy przy wprowadzeniu nowego rozwiązania dla mieszkańców, które pozwala w szybki i bezpieczny sposób załatwić sprawę urzędową bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikami.

Zainteresowanie wykazały gminy m.in. Tłuszcz, Dąbrówka oraz Poświętne. W najbliższych dniach zostaną podpisane 3 umowy, na mocy których firma Inpost zainstaluje specjalnie przygotowane i zaprojektowane „urzędowe” paczkomaty w Wołominie:
– główna siedziba Starostwa (ul. Prądzyńskiego 3),
– Wydział Komunikacji (ul. Kobyłkowska 1A),
oraz w Radzyminie:
– Wydziały Komunikacji i Budownictwa (ul. Komunalna 8A).

Paczkomaty będą dodatkową, alternatywną formą wymiany korespondencji między Starostwem a interesantami. Gminy również będą mogły przystąpić do tego projektu
na zasadach ogólnych. Pozwoli to oszczędzić czas klientów oraz bezpiecznie załatwić sprawę w Urzędzie.

Jak załatwić sprawę przy użyciu paczkomatów InPost? Mieszkańcy będą mogli nadawać dokumenty 24/7, w dowolnym Paczkomacie na terenie powiatu. Odbiór przesyłki będzie możliwy w Paczkomacie zlokalizowanym przy właściwym urzędzie. Koszt nadania paczki wyniesie 5,99 zł.